Nakupte alespoň za 800 Kč a dopravu máte zadarmo! Nakupte alespoň za 800 Kč a dopravu máte zadarmo!

Proteinka patří již desetiletí mezi nejoblíbenější produkty ve své kategorii

 Fakt, že proteinové tyčinky i další podobné výrobky už lidé nevnímají jen jako nějakou speciální stravu pro vrcholové sportovce, využila společnost Max Sport v roce 2010. Tyto produkty se začaly prodávat i v maloobchodě a konzumovala je i jiná skupina lidí, než profesionální kulturisté. Na začátku byla tedy vize z původního portfolia výrobků vybrat jen některé a pokusit se je nabídnout co nejširší vrstvě lidí. Z toho vznikla tyčinka Protein Bar jako hlavní produkt firmy a dodnes se těší extrémní oblibě.

Na úplném startu jsme měli jen tři druhy tyčinek a Protein Bar byla jedna z nich, podařilo se nám ji zalistovat do sítě obchodů Terno a už tam prodeje překročily původní očekávání. Později se nám dále dařilo a dostali jsme se i do sítě Tesco. Stejně tak se úspěch opakoval iv České republice. Bylo to zejména z důvodu velké poptávky a malé nabídky. Celkově se produkt rozšířil mezi všechny vrstvy obyvatelstva a různé věkové kategorie.

Jednoduchý název tyčinky Protein k úspěchu také dopomohl. Univerzální slovo zafungovalo, ale nezatlačilo zároveň do pozadí samotný název společnosti. Vybudovali jsme všeobecné povědomí o proteinových tyčinkách. Byla to pro náš region prakticky nová kategorie produktů. Tomu se podřídil design i marketing. Chtěli jsme, aby z obalu křičelo, jaká je to tyčinka. Název se nám velmi vyplatil i na zahraničních trzích. Stačilo vyložit tyčinky do regálů a bylo hotovo.

Pro tento produkt jsme se rozhodli zvolit optimální počet bílkovin kolem 25 %. Legislativně je spodní hranice nastavena na 20 procent bílkovin. Existují však také výrobky s 50-ti procenty. Ale to už je na běžné stravování hodně, dříve určené pro lidi, kteří posilují.

Protein Bar rozhodně není jen lokální produkt. Aktivně jsme začali dělat export v roce 2014. Hodně chodíme po výstavách, ukazujeme, vysvětlujeme a efekt se postupně dostavil. Momentálně prodáváme 80 procent výrobků mimo Slovensko, celkem ve více než 30 zemích světa.

A proč je tedy zrovna naše tyčinka tak populární? Proteiny, tedy bílkoviny, působí v lidském organismu jako základní stavební jednotka. Pokud žijeme aktivně, bílkoviny prostě potřebujeme doplňovat. Naším nejvýraznějším benefitem je rozhodně chuť. Neustále pracujeme na vývoji a zdokonalování procesu výroby tak, aby byly naše tyčinky plné dobrých nutričních hodnot, ale zároveň zákazníkovi chutnaly. Vždyť na co je 50 procent bílkovin v produktu, pokud nechutná dobře? Právě vyváženost makroživin (bílkoviny, cukry, tuky) a chuti činí z proteinových tyčinek Max Sport unikátní produkt. Navíc jsou dobrou alternativou v momentě, kdy se nestíháte kvalitně najíst. Dobře a plnohodnotně vás na delší dobu zasytí.